System Aretics T7

System CMMS
 
aretics_teaserŁatwy w użyciu, a jednocześnie zapewniający pełną funkcjonalność niezbędną dla efektywnego zarządzania pracami utrzymania ruchu oraz ewolucji w kierunku utrzymania prewencyjnego. Aretics™ T7 jest systemem ułatwiającym codzienne utrzymanie ruchu poprzez minimalizację czasu uzyskiwania informacji i składania sprawozdań. Dlatego Aretics jest szybko akceptowany przez pracowników i rzeczywiście w pełni używany już od pierwszego dnia wdrożenia. Trzy rodzaje licencji sprawią, że każde przedsiębiorstwo może wybrać wesję systemu odpowiadającą jego potrzebom.

 

System Aretics T7 składa się z pięciu aplikacji, każda z nich dedykowana jest odpowiedniej grupie użytkowników (kadra zarządzająca, pracownicy UR, produkcja, administratorzy). Dzięki takiemu przygotowaniu systemu i odpowiednim szkoleniom kazda z grup ma dostępne tylko te narzędzia, króre są jej potrzebne, bez konieczności przeklikiwania się przez natłok niepotrzebnych w danej chwili funkcji.

 

Korzyści z wdrożenia systemu Aretics™

Wdrożenie systemu Aretics™ T7 jest inwestycją, dzięki której nie tylko zwiększysz wydajność produkcji ale także zmniejszysz koszty związane z nieplanowanymi przestojami i uzyskasz łatwy dostęp do analiz i informacji dotyczących parku maszynowego. Wdrażając system utrzymania ruchu zyskujesz:


aretics_cmms_korzysci

  • zmniejszenie nieplanowanych przestojów (a tym samym zmnejszenie kosztów utrzymania ruchu)
  • zmniejszenie magazynu części zamiennych (to także zmnejszenie kosztów utrzymania ruchu)
  • udokumentowana historia maszyn
  • diagnostyka i analiza stanu technicznego systemów i urządzeń
  • łatwo dostępne, aktualne statystyki awaryjności
  • kontrola kosztów utrzymania urządzeń
  • zautomatyzowanie procesów administracyjnych działu UR tj:
    • zbierania i dostępu do informacji
    • planowania i harmonogramowania prac
    • nadzoru i koordynacji nad zadaniami i pracownikami

 

Nasz cel to zadowolony klient

Poprzez usługę "Wsparcie techniczne i Software Assurance" umożliwiamy klientowi dostęp do fachowej wiedzy na temat systemu Aretics™ oraz sposobów organizacji działów utzrymania ruchu. Udostępniamy trzy kanały łączności z naszymi konsultantami: system zgłoszeń na stronie internetowej, e-mail oraz linia telefoniczna. Dzięki umowie serwisowej otrzymasz także wszelkie uaktualnienia i nowe wersje systemu wydane przez producenta w trakcie trwania umowy.

 

Systemowi Aretics™ zaufało już kilkaset przedsiębiorstw na całym świecie, w tym kilkudziesiąt w Polsce. Wiele z nich to duże międzynarodowe koncerny. Naszym celem jest zadowolony klient. Zobacz listę naszych referencji i dołącz do nich.

 

Usługi wdrożeniowe i szkolenia

Oferujemy szeroki wybór usług wdrożeniowych z harmonogramem i zakresem prac dostosowanym zarówno do małych, średnich jak i dużych przedsiębiorstw.Wieloletnie doświadczenie z ponad 300 wdrożeń na świecie i kilkudziesięciu w Polsce pozwoliło nam wypracować program standardowego wdrożenia, dzięki któremu klient uzyskuje w pełni działający system i przeszkolone kadry już po dwóch tygodniach od rozpoczęcia prac!

Wykonywane przez naszych konsultantów audyty przed i po powdrożeniowe pozwalają naszym klientom podnieść ergonomię pracy i zmaksymalizować korzyści płynące z wdrożenia oraz używania systemu Aretics™ T7.

 

Opracowaliśmy cztery poziomy szkoleń (dla inżynierów UR, administratorów, pracowników Ur i pracowników produkcji). Dzięki tym szkoleniem każda z grup użytkowników w przyjazny sposób dowie sie, jak sprawnie poruszać się po przygotowanych dla nich aplikacjach i funkcjach systemu Aretics™ T7.

Dopasowanie systemu do potrzeb klienta

System Aretics T7 posiada bardzo elastyczny system konfiguracji dzięki któremu większość potrzeb klienta związanych z obsługą utrzymania ruchu może być wykonane za pomocą odpowiedniej konfiguracji wykonywanej przez naszych konsultantów podczas wdrożenia.

Jeżeli przedsiębiorstwo dodatkowo wymaga specyficznych funkcji to system Aretics wychodzi naprzeciw tym potrzebom udostępniając elastyczny system budowy rozszerzeń dzięki któremu każda z potrzeb przedstawionych przez klienta może być bez przeszkód zrealizowana.
article